Pages

Friday, January 21, 2011

C!nTA KuPu KuPu


Cinta itu ibarat kupu kupu,semakin  di kejar semakin jauh dia pergi m'ninggal kan kita,,aku yg b'teman kan k'kecewaan dan air mate,rindu yg sudah tidak b'makna dlm hidup ku.tinggal aku k'seorangan,t'kenang kan cinta yg b'lalu bgai kan d'tiup angin dgn s'kelip mata dia m'hilang dan terus m'ninggal kan kita tanpa kata-kata......Untuk ape ada kenangan andai cuma m'yakit kan......Kenangan m'buat kan air mata ku m'galir tanpa disedari,m'genang kan cinta yg d'kianati.harapan impian ku musnah hancur bgai kan kaca y t'hempas di lantai,,putus lh sudah hubungan yg t'jalin sekian lame,engkau pergi m'ninggal kan aku utk s'lame2 nya,mungkin ad hikmat d'sebalik p'pisahan ini,aku bukan d'cipta utk diri mu dan diri mu bukan d'cipta kan utk aku.andai kata kita tidak d'jodoh kan b'sama aku redha dgn takdir yg d'beri kan...


'' KERANA CINTA AIR MATA KU MENGALIR SETIAP MALAM,CINTA MENBUATKAN KITA MERANA..CINTA TAK SEMESTI NYA MENJANJI KAN KEBAHAGIAAN TAPI CINTA MENJANJI KAN KESEDIHAN DI HATI''



No comments:

Post a Comment

Nuffnang