Pages

Thursday, January 27, 2011

r!ndu yang t!ada makne

.....perasaan itu datang lagi sedang kan aku ingin m'lupakan seme itu,,tanpa di sedari air mate ku mengalir lagi..aku dh tak mampu untuk m'buat ape lgi....aku s'lalu b'pikir ape kah aku boleh hidup tanpa mu sedangkan s'paruh dari jiwa aku b'same mu...aku bingung dan aku t'tanya2 pada diri aku sendiri ape yang akan t'jadi dgn hidup aku nanti,adakah aku akn tnggu die se umur hidup aku....Aku dh  tak tahan nk tanggung p'derita nie,rindu aku s'makin kuat,mungkin die dh x rindu kt aku,igt pun tidak..dh s'paruh giler aku skrg tp aku dekat kan diri aku pd Allah,slow2 aku dh ok ,klu itu takdir dan k'tentuan ilahi aku terima dgn redha tp aku xkan terus b'putus asa utk b'doa kpd Allah,aku t'lalu yakin itu lah jodoh aku yg boleh m'didik aku ke jalan Allah..dh byk aku lalui ujian nie,aku xkan kalah dgn diri aku sendri.pintu hati aku dh t'tutup untuk insan lain.......walau pun hubungan nie t'halang,kite t'pisah s'cara t'pakse aku akn terus kan b'juang demi cinta aku...aku tau di setiap p'temuan itu pasti ad p'pisahan nya dan aku juga tau p'temuan ajal,jodoh seme di tgn Tuhan tp tak salah klu aku b'doa agar Tuhan  menpertemu kan jodoh aku dgn die,seme org ckp xdok jodoh,xdok jodoh...tp aku akn terus b'usaha aku takkan kalah,bkn aku xleh trme takdir Tuhan, aku pun  tak salah kan pda takdir,,,,mungkin nie ujian yang hrus aku hadapi skrg,utk m'uji k'tabahan,k'sabaran aku s'takat mne,klu hidup tanpa masalah.tanpa ujian dr Allah itu bkn nme nye k'hidupan....ape yang perlu aku bt skrg iaitu b'sabar dan terus b'sabar,,,,aku yakin dgn diri aku sendri.............

No comments:

Post a Comment

Nuffnang