Pages

Thursday, January 20, 2011

Cinta kenangan silam

CINTA KENANGAN SILAM.....m'ajar ku erti s'buah p'cintaan yg penuh dgn onak duri liku2 k'hidupan,k'kecewaan,k'sedihan,k'gembiraan....Tanpa cinta tidak sempurna lh k'hidupan s'seorang.Semua orang ingin kan cinta yg abadi,tulus,ikhlas y lahir dari hati..Kerana cinta aku m'derita,merana...Ape kah itu di nama kan cinta sejati ????????.......Cinta kenangan silam telah m'dewase kan aku,t'lalu byk halangan,dugaan dlm p'cintaan yg harus kita tempuhi utk m'dapat cinta yg sejati....Kerana cinta hidup ku sengsara,kini hati ku t'luka oleh cinta yg tidak k'sampaian putus d'tgh jln....Cinta kenangan silam,,alam indah hanya s'mentara kini aku dlm k'sepian,kenangan lalu m'goda ingatan ku,engkau s'makin jauh dari hidup ku...S'siapa pun akan mahu k'kasih nya kekal setia.....Cinta kenangan silam.....sehingga kini aku masih t'bayang kenangan dulu,s'telah aku k'hilangan diri mu hidup ku k'gelapan yg hilang dari cahaya,cinta yg suci biar lh engkau pergi dari hidup ku demi k'bahagian hidup mu.aku redha ape yg t'jadi,aku pasrah.............                                                                                                                                                
                                                                    CINTA KENANGAN SILAM AKAN TETAP ABADI DALAM INGATAN KU.....

No comments:

Post a Comment

Nuffnang