Pages

Wednesday, February 2, 2011

03.02.2011

3.2.2011..detik pukul 12 am,genap lh sudah umr aku  22tahun,s'kejap je rse..aku b'syukur sgt2 krn aku masih lg bleh melihat keindahan dunia,ciptaan Allah Yang Maha Kuasa..Ape yg aku arap kan ,aku nk kuatkan s'mangat n lbh tabah ag utk aku m'hadapi ari2 yg s'terus nyee...aku dh xleh lemah ag,walaupn bru je broken up tp ape2 pn yg plg pnting bg aku FAMILY aku..Die lh sgla2nya bt aku,tanpa dieorg dh tntu aku xdpt melihat keindahan dunia nie....Member rmai yg wish bsday aku,aku igt kn die dh lpe trkh bsday aku,rpenye x..die msg kt aku ''HAPPY BIRTHDAY,S'MOGA PANJANG UMAR MURAH REZEKI CEPAT DAPAT JODOH YG BAIK''
Ermmmm,,,aku lasung xbls msg die,biar jelh lgpn akn kn dh nk lpe kn die....2 xpnting dh bg aku.....skrg nie pn aku dh hepi2 sgt,aku arap aku dpt m'harungi liku2 k'hidupan,,,,,HEPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Nuffnang